http://www.graphicsgrotto.com/animatedgifs/borders/dividers/images/agbdmisc39.gif
  • မွန္ကန္တဲ႕ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ေတြ ခ်နိဳင္ေနၿပီၿဖစ္တဲ႕ လိွဳင္းတို႕ အသက္အရြယ္ေတြမွာ... ခံစားခ်က္ေတြ အၿပင္ ဦးေနွာက္ကိုပါ ထည့္သြင္း စဥ္းစားၾကည့္မယ္ဆိုရင္ လိွဳင္းရင္ထဲမွာ.. သူ႕အတြက္ အေၿဖဆိုတာ ေသခ်ာေနၿပီး သားေလ..။[...]

  • တစ္ကယ္ဆို ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မက အယူဆၿခင္းမတူ၊ ခံယူခ်က္ၿခင္း မတူနဲ႕ အတိုက္အခံေတြ မ်ားစြာ ထဲကပဲ ခ်စ္သူၿဖစ္ခဲ႕ ၾကသူေတြပါ။ ေမာင္နဲ႕ ကၽြန္မတို႕နွစ္ဥိး ဆံုၿဖစ္ၾကတဲ႕ ၾကည္နူးရတဲ႕ အခ်ိန္ဆိုတာ..[...]

  • ကၽြန္ေတာ္ မေန႕ တစ္ေန႕မွ နားလည္လာေသာ လူ႕ေလာက အေၾကာင္းအရာ တစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ အံၾသစရာ သူကေလးက လက္ပြန္းတနီး ရင္းနွီး ကၽြမ္းဝင္ေန တက္သည္။ ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ လိုအင္ ဆႏၵေတြကို ၿမိဳသိပ္နိုင္စြမ္း ရွိလွတာ သူကေလး က်င္လည္ ရတဲ႕ ဘဝေပး အေၿခေနေၾကာင့္ဟု[...]

  • ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ႕ ေႏြးေထြးမွဳေတြေအးစက္သြားတဲ႕ စကားလံုးစိမ္းစိမ္းေတြအစား ဟိုအရင္လိုပဲ သူထက္ငါအၿပိဳင္ စကားနိဳင္လုရင္း [...]

Monday, November 10, 2014

တစ္ခ်ိန္တုန္းက..... ဝက္ဝံရုပ္ကေလး

တစ္ခ်ိန္တုန္းက …. ဝက္ဝံရုပ္ကေလး


ရင္ခုန္တတ္စအရြယ္ မဟုတ္ေတာ့ေပမယ့္ အခ်စ္ဦးဆိုတာကို တကၠသိုလ္ေက်ာင္းၿပီးခ်ိန္မွ ဆံုခဲ႕ရေသာ သူကိုေတာ့ ကၽြန္မ တစ္ခါတရံေတာ့ သတိရမိပါသည္။ အစြဲလန္းၾကီးတတ္သူရယ္လို႕ သူငယ္ခ်င္းေတြ ထင္ေၾကးေပးခဲ႕သလို သူ႕အျမင္မွာေတာ့ ကၽြန္မက မတုန္မလွဳပ္ ေအးစက္စက္ရယ္ပါ။ အထူးသျဖင့္ သူနွင့္ပါတ္သက္ခဲ႕ရင္ ကၽြန္မနွလံုးသားေတြက အခုထိေအာင္ ေအးစက္ေနတတ္စျမဲ။ ဒါကို သူသာသိရင္ ကၽြန္မကို အရင္လိုပဲ ခြင့္လြတ္ေနဦးမွာလား။ ဒါမွမဟုတ္ သူေရာ အရင္လို ဟုတ္ပါေတာ့မလား ဆိုတာကိုေတာ့ ကၽြန္မလည္း ေသခ်ာ မသိနိုင္ေတာ့ပါ။

အခ်ိန္ေတြကို ေရတြက္ၾကည့္မည္ဆိုလွ်င္ပင္ ဆယ္စုနွစ္ တစ္ခုနီးပါးစာပင္ ရွိေရာ့မည္ျဖစ္သည္။ သူေရာ ဘယ္ေဒသကို ေရာက္ေနျပီလဲ။ အိမ္ေထာင္မ်ား က်ေနေလာက္ၿပီလား။ သားသားမီးမီးတို႕ျဖင့္ အေျခက်ေနၿပီလား။ ဘာရယ္မွ် မေသခ်ာ။ ကၽြန္မမွာသာ ကံၾကမၼာ အလွည့္အေျပာင္းၾကားမွာ ခုခ်ိန္ထိ မားမားမတ္မတ္ တစ္ကိုယ္တည္း ရပ္တည္ေနတုန္းရယ္ပါ။ တစ္ကယ္ေတာ့လည္း သူနွင့္ပါတ္သက္ေသာ အေၾကာင္းအရာတို႕သည္ မေရမရာ ဝါးတားတားမွ်သာ။ အရင္လို သြယ္လ်လ် မဟုတ္ေတာ့ေသာ ကၽြန္မသည္ပင္လွ်င္ ဝျဖိဳးသည္ဟု ဆိုရေလာက္ေအာင္ပင္ လူလတ္ပိုင္းအမ်ိဳးသမီး အရြယ္သို႕ ဝင္ေရာက္လို႕ေနၿပီ ျဖစ္သည္။ သူေရာ အရင္လိုပဲ သြယ္လ်လ် ပါးလွ်ပ္တဲ႕ ခႏၶာကိုယ္မ်ိဳးကို ပိုင္ဆိုင္ေနဆဲပဲလား။ အေတြးတို႕က မေရရာ မေသခ်ာ။ အခြင့္ၾကံဳလို႕မ်ား တစ္ေနရာရာမွာ ဆံုခြင့္ရခဲ႕လွ်င္ အရင္လို ရွက္ျပံဳးတို႕ျဖင့္ ကၽြန္မကို သူေငးၾကည့္ေနဦးမလားလို႕ တစ္ခါတရံေတာ့ ကိုယ္လိုရာ ဆြဲေတြး ျဖစ္မိသည္ကေတာ့ အမွန္ပင္။


အသက္(၂၁) နွစ္အရြယ္မွာ ေက်ာင္းၿပီးလို႕ လုပ္ငန္းခြင္ဝင္ေနၿပီျဖစ္တဲ႕ ကၽြန္မနဲ႕ အသက္(၂၃)နွစ္အရြယ္ ေက်ာင္းမၿပီးေသးတဲ႕ အေဝးသင္ေက်ာင္းသားေလး တစ္ေယာက္ရဲ႕ ရိုးစင္းတဲ႕ သံေယာဇဥ္ တစ္စြန္းတစဟာ ျပန္ေတြးၾကည့္ေတာ့လည္း ဘာရယ္ဟု ေရေရရာရာ မရွိခဲ႕ပါ။ သက္ျပင္းသဲ့သဲ့ျဖင့္ အတိတ္တစ္ခ်ိဳ႕ကသာ ကၽြန္မအေတြးထဲ အစီအရီ ဝင္ေရာက္လို႕လာသည္။ သူအျမဲေျပာခဲ႕သလို ကၽြန္မက အေတာ္ပင္ ေအးစက္စက္နိုင္လြန္းသူ တစ္ေယာက္မ်ား ျဖစ္ခဲ႕ေလသလားပင္။ ဟင့္အင္း..။ တစ္ကယ္ဆို ကၽြန္မက ေသြးဆူလြယ္ေသာသူ တစ္ေယာက္ပါ။ ခံစားခ်က္ကို ဖံုးကြယ္ဖို႕ ခက္ခဲေလာက္ေအာင္ပင္ ျမိဳသိပ္ျခင္း ကင္းတဲ႕ သူတစ္ေယာက္ပါ။ သူေျပာခဲ႕သလို ကၽြန္မက ေအးစက္ခဲ႕တာ မဟုတ္ပဲ သူကကို လူကဲခတ္ ညံ႕လြန္းသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ခဲ႕တယ္ဆိုတာ သူသိမွ သိပါေလစ။

ဟုတ္ပါတယ္။ သူဆိုတဲ႕သူက တပါးသူရဲ႕ အရိပ္အကဲကို နားလည္ေအာင္ ၾကိဳးစားဖို႕ထက္ သူဘက္က ဘာေတြျဖည့္စည္းေပးနိုင္ မလဲဆိုတဲ႕ အေတြးကိုပဲ ဦးစားေပး ေတြးေတာတတ္သူပါ။ အဲ႕ဒီအတြက္လည္း အခုခ်ိန္ထိပင္ ကၽြန္မ ဘာေတြ နွစ္သက္တတ္လဲဆိုတာ သူ႕ကိုေမးၾကည့္မယ္ဆိုလွ်င္ သူသိမည္ မဟုတ္တာ ရာနဳန္းျပည့္ ပါပဲ။ ထိုအေၾကာင္းအရာကပဲ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ေယာက္ကို အေဝးဆံုး ေဝးသြားေစတဲ႕ အဓိက အခ်က္မ်ား ျဖစ္ေနမလားဆိုတာ ကၽြန္မအဖို႕ အေျဖမထုတ္ခ်င္ေတာ့ေသာ ပုစာၱတစ္ပုဒ္ရယ္ပါ။ ေသခ်ာသည္က တိုက္ဆိုင္မႈ ရွိသည့္အခါမ်ိဳးမွာေတာ့ ကၽြန္မ သူ႕ကို သတိရမိသလို တစ္ခါတရံေတာ့လည္း သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြလို စကားလက္ဆံု ေျပာခ်င္မိတာေတာ့ အမွန္ပင္။ ဘာအတြက္ေၾကာင့္ဲ ဆိုလွ်င္ ခ်စ္သူရည္စားရယ္မို႕ ဆိုၿပီး အထူးတလည္ စကားအေလ်ာ့မေပးတတ္ေသာ သူ႕အက်င့္ေၾကာင့္လည္း ျဖစ္နိုင္ေပလိမ္႕မည္။ သို႕ေသာ္ ဒါကလည္း ေသခ်ာတိက်ေသာ အခ်က္တစ္ခုေတာ့လည္း မဟုတ္ေသးေပ။ ကၽြန္မ သက္ျပင္းေပ်ာ့ေပ်ာ့ တစ္ခုသာ အသာခ်လိုက္မိသည္။

သူနွင့္ ပါတ္သက္ေသာ အမွတ္တရ တစ္ခ်ိဳ႕သည္ နည္းပါးေသာ္လည္း ထင္ထင္ရွားရွား ရွိေနဆဲ။ ထိုအခ်ိန္က ကၽြန္မသည္ လွည္းတန္းတြင္ ရွိေသာ အလုပ္ကိုင္ရွာေဖြေရး ေအဂ်င္စီတစ္ခုတြင္ ျပည္တြင္းဌာနကို တာဝန္ယူ ေပးရေသာ Operation Staff ရာထူးျဖင့္ လုပ္ကိုင္ေနခ်ိန္လည္း ျဖစ္သည္။ ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပ ဌာနရယ္ဟု နွစ္ခုခြဲထားေသာ္လည္း ကၽြန္မ တာဝန္ယူရာ ျပည္တြင္းပိုင္းမွ အရာအားလံုး အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕ေသာ္လည္းံ ျပည္ပဌာနမွ အခက္ခဲမ်ားေၾကာင့္ သူေဌးအတြက္ စိတ္ထြက္ေပါက္ေပးရာ ေနရာသည္ ကၽြန္မတို႕ ဌာနျဖစ္ပင္ ျဖစ္သည္။ လူ မပင္းပန္းေသာ္လည္း စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားျဖင့္ ကၽြန္မတို႕ဌာနသည္ ျပည္ပဌာန၏ မၾကာခဏ ဖိအားေပးျခင္းကို ခံရတတ္ေသာ အခ်ိန္လည္း ျဖစ္သည္။

အလုပ္ကေပးေသာ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ား၏ ရိုက္ခတ္မႈသည္ ကၽြန္မနွင့္သူ ေတြ႕ဆံုေနၾကျဖစ္ေသာ ညေနခင္းမ်ားတြင္ပါ သိသိသာသာတစ္မ်ိဳး မသိမသာ တစ္မ်ိဳး ဝင္ေရာက္လို႕ လာခဲ႕သည္။ လွပေသာ ညေနခင္းမ်ား ျဖစ္သည့္တိုင္ မျငိမ္းခ်မ္းေသာ ညေနခင္းမ်ား ျဖစ္ေနၾကသည့္ ကၽြန္မတို႕၏ ညေနခင္းေလးသည္ ယခုေတာ့လည္း လြမ္းေမာဖြယ္ရာ ျဖစ္လို႕ေနခဲ႕ေလျပီ။ တစ္ကယ္ဆို ကၽြန္မ ေနထိုင္ရာ ျမိဳ႕နယ္နွင့္ သူေနထိုင္ရာ ျမိဳ႕နယ္သည္ ေတာင္နဲ႕ေျမာက္ ျဖစ္ေနေသာ္လည္း ကၽြန္မရံုးဆင္းခ်ိန္ကို အမွီလာေရာက္ တတ္ေသာ သူ႕ကို ကၽြန္မ ေႏြးေထြးစြာ ၾကိဳဆိုဖို႕ ေမ့ေနခဲ႕သည္မွာ အမွန္ပင္။ ခုခ်ိန္မွ ျပန္ေတြးစစ္မိလွ်င္ ကၽြန္မ သူ႕ကို အားနာေနမိသည္။ ထိုအခ်ိန္က ကၽြန္မ သူ႕ကို စာနာတတ္ဖို႕ ေမ့ေလ်ာ့ခဲ႕သည္မွာ အေသအခ်ာပင္ ျဖစ္ေနေတာ့သည္။

တစ္ကယ္ဆို သူသည္ ကၽြန္မနွင့္ ပါတ္သက္လွ်င္ အေသးအဖြဲမ်ားကို အေလးအထား ျပဳမႈေဆာင္ရြက္တတ္သူ တစ္ေယာက္လည္း ျဖစ္သည္။ ဥပမာ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ပင္ ေမ့ေလ်ာ့ေနတတ္ေသာ ကၽြန္မေမြးေန႕ကို  သတိတရ ရွိေနေပးတတ္သူလည္း ျဖစ္သည္။ မွတ္မွတ္ရရ ၂၀၀၆ ခုနွစ္မွာ က်ေရာက္တဲ႕ ေမြးေန႕မွာေတာ့ မိုးေရေတြ ရြဲရြဲစိုေနတဲ႕ သူ႕ဆီမွ နွင္းဆီပန္းစီး လက္ေဆာင္နွင့္အတူ သူ႕လက္ေရးျဖင့္ ေရးထားေသာ ပို႕စ္စကတ္ လွလွေလးတစ္ခု ပိုင္ဆိုင္ခဲ႕ရဘူးသည္။ ၾကည္နႈးေက်နပ္မယ္ဆို ေက်နပ္စရာ ျဖစ္ေသာ္လည္း မိုးေရေတြ ရြဲရြဲစိုေနတဲ႕ သူ႕ကိုၾကည့္ၿပီး အဲ႕ဒီအခ်ိန္က ကၽြန္မ ေပ်ာ္ရြင္ဖို႕ ေမ့ေလ်ာ့ခဲ႕တာ အမွန္ပင္။ အေၾကာင္းရင္းက ရင္က်ပ္ေရာဂါ အခံရွိေသာသူက အေအးမိဖို႕ လြယ္ကူၿပီး မၾကာခဏဆိုသလို ဖ်ားနာတတ္ေသာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္သည္။ ေက်းဇူးတင္ဖို႕ထက္ အပိုအလုပ္ေတြရယ္လို႕ ကၽြန္မသူ႕ကို ညည္းညဴ အျပစ္ဆိုဘူးခဲ႕တာ ျပန္အမွတ္ရမိျပန္သည္။

သူနွင့္ ပါတ္သက္လာလွ်င္ တစ္ခါတရံ  အားမလိုအားမရ ျဖစ္ရသလို စိတ္မရွည္မႈမ်ားနွင့္ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ေယာက္ရဲ႕ ရန္ပြဲမ်ားက စိပ္လို႕ေနသည္။ ထိုသို႕ ရန္ျဖစ္ စကားမ်ားခ်ိန္တိုင္း အေလ်ာ့ေပးဖို႕ ဘယ္ေတာ့မွ စိတ္ကူးမရွိေသာ္လည္း စတင္ေခ်ာ့တတ္သူက သူပင္ျဖစ္ေလသည္။ ရန္ျဖစ္ခ်ိန္တိုင္းမွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ လက္သံုးစကားတစ္ခု ျဖစ္တဲ႕ “ ဒီအတိုင္းဆို ဘယ္လိုမွ ေရွ႕ဆက္ဖို႕ မျဖစ္ေတာ့ဘူး… ဒီေလာက္နဲ႕ပဲ ရပ္လိုက္ၾကရေအာင္ … ဘယ္ေတာ့မွ လာမဆက္သြယ္နဲ႕ေတာ့ .. ဒါေနာက္ဆံုး ေတြ႕ဆံုျခင္းပဲ ..”  စသည္ျဖင့္ အဆံုးသတ္တတ္သလို သူကလည္း  စကားတစ္ခြန္းမဆိုပဲ ကၽြန္မရဲ႕ စကားကို ေခါင္းညိမ့္ လိုက္ေလ်ာခဲ႕တာၾကီးပင္။ သို႕ေသာ္လည္း ေနာက္တစ္ေန႕မွာေတာ့ ကၽြန္မရံုးဆင္းခ်ိန္မွာ ပံုမွန္အတိုင္း သူေစာင့္လို႕ေနစျမဲပင္။ အရင္ကေန႕ ဘာမွ မျဖစ္ခဲ႕သလို သူမ်က္နွာက ခပ္ျပံဳးျပံဳး။ စိတ္ဆိုးရသည့္ ကၽြန္မမွာသာ အူေၾကာင္ေၾကာင္ ျဖစ္ရသည္က မ်ားသည္။

တစ္ကယ္ဆို ကၽြန္မနွင့္ ပါတ္သက္လွ်င္ သူက အလြန္ အမွတ္သညွာ နည္းပါးသူ တစ္ေယာက္လည္း ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မ၏ အျပစ္တင္ ေျပာဆိုမႈမ်ားသည္ သူ႕အတြက္ ပန္းနွင့္ေပါက္သည့္နွယ္ပင္ ထူးထူးျခားျခား နာက်င္ေၾကကြဲျပတာမ်ိဳး မရွိခဲ႕ပါ။ သူနာက်င္ျပသည့္ အရာက တစ္ခုတည္းရယ္ပါ။ ထိုအရာက သူ႕ထက္ငယ္ေသာ ကၽြန္မက ေက်ာင္းအရင္ၿပီးထားနွင့္ သူမို႕ ပညာေရးကို တစ္ဝက္တပ်က္နွင့္ ရပ္ထားေသာ သူ႕ကို ေက်ာင္းၿပီးေအာင္ တတ္ေစခ်င္ေသာ ကၽြန္မ ဆႏၵကို တမင္ ဆန္႕က်င္ျခင္းပဲ ျဖစ္သည္။ ေန႕ရွိသ၍ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ေယာက္၏ ျပႆနာသည္ သူေက်ာင္းဆက္မတတ္ပဲ ရပ္ထားသည္က အစျဖစ္သည္။ ထိုအေၾကာင္းနွင့္ ပါတ္သက္တိုင္း သူသည္ ခါးခါးသီးသီး အျမဲပင္ ကၽြန္မကို တုန္႕ျပန္ေလ့ ရွိသည္။ “ ဘြဲ႕မရတာနဲ႕ပဲ လူျဖစ္ရွံဳး ရေရာလား၊ အဲ႕လို အယူအဆေတြ ရွိေနတဲ႕ လူေတြကိုပဲ မၾကိဳက္လို႕ မတတ္ခ်င္လို႕ကို ဆက္မတတ္တာ …  ဘယ္ေတာ့မွ မတတ္ဘူး … ဘယ္လိုတြန္းအားမ်ိဳးနဲ႕မွ ဖိအားမေပးနဲ႕..” သူ႕အေၾကာင္းျပခ်က္နွင့္ သူ႕အေတြးက သူ႕ဘဝအတြက္ေတာ့ ခိုင္လံုသည္ဟု သူအျမဲဆိုတတ္သည္။

သူထိုသို႕ ဆိုေလတိုင္း ကၽြန္မေျပာေလ့ရွိသည္က “ ဘြဲ႕… ရတဲ႕ တစ္ေန႕မွ ဘြဲ႕ရတဲ႕ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ခံစားခ်က္ကို သိလိမ့္မယ္ … တစ္သက္လံုးစာအတြက္ ဘြဲ႕တစ္ခုေတာင္ မရဘူးတဲ႕ လူတစ္ေယာက္ဆီက ဘယ္လိုပဲ ဘဝတစ္ခုလံုး ၿပိးျပည့္စံုတယ္ပဲ ဆိုပါေစ အဲ႕ဒီခံစားခ်က္ကို တစ္သက္စာ ခံစားခြင့္ မရွိဘူး… ဘြဲ႕ဆိုတာ သူမ်ား အၾကည္ညိဳ ခံအထင္ၾကီးဖို႕ ဆိုတာထက္ ဘြဲ႕ယူထားတဲ႕ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ယံုၾကည္ခ်က္ ခံစားခ်က္ကို ဘယ္လိုအရာမ်ိဳးကမွ အစားထိုးလုပ္ယူလို႕ မရဘူး…” ဟု ကၽြန္မျပန္လည္ ေခ်ပခ်ိန္တြင္ေတာ့ တရူးရူးထြက္ေနေသာ ေဒါသတို႕ျဖင့္ သူက ကၽြန္မကို မ်က္ေမွာင္ကုတ္ၾကည့္ကာ နုတ္ဆိတ္ေနလိမ့္ရွိတတ္သည္။ အခုခ်ိန္ဆိုလွ်င္ သူ ဘြဲ႕တစ္ခုခုမ်ား ရေနေလာက္ၿပီလား။ ဒါမွမဟုတ္ သူ႕ယံုၾကည္ခ်က္အတိုင္း ေပေတေနဆဲပဲလား။ ကၽြန္မအတြက္ သူ႕ကိုခန္႕မွန္းရသည္မွာ မလြယ္ကူလွေပ။

သူကေရာ သူ႕အေပၚ အျမဲ ျငဴစူရန္လိုေနခဲ႕ေသာ ကၽြန္မကို သတိမွ ရပါေလစ။ ေမ႕မ်ား ေမ႕ေနေလာက္ၿပီလား။ သို႕မဟုတ္ နာက်ည္းေနခဲ႕မွာလား မေသခ်ာ။ ေသခ်ာသည္က ကၽြန္မတို႕နွစ္ေယာက္ကို ခြဲခြာသြားေစသည့္ အရာကို ကၽြန္မဘက္မွ မစတင္ခဲ႕တာ အေသခ်ာပင္ျဖစ္သည္။ အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ရန္ျဖစ္ေနခဲ႕ၾကေသာ္လည္း  ကၽြန္မတို႕ တစ္ေယာက္နဲ႕ မျပတ္စဲခဲ႕ၾကပါ။ သူကလည္း မၾကိဳးစားသလို ကၽြန္မဘက္ကလည္း တင္းမခံခဲ႕တာေၾကာင့္ ရန္ျဖစ္ၿပီး ေနာက္တစ္ေန႕ဟာ ကၽြန္မတို႕အတြက္ ထူးထူးျခားျခားၾကီး ျဖစ္မေနခဲ႕ပါ။ အလုပ္ေၾကာင့္၊အိမ္ေၾကာင့္ စသည္ျဖင့္ သူဟာ ကၽြန္မနဲ႕ လားရာ မတူတဲ႕ ေဒသေတြကို အၾကိမ္ၾကိမ္ ခြဲခြာသြားခဲ႕ဘူးပါသည္။ သို႕ေပသည့္တိုင္ေအာင္ပင္ ကၽြန္မကို  တနည္းနည္းျဖင့္ မရရေအာင္ ဆက္သြယ္ခဲ႕တာလည္း သူပင္ ျဖစ္သည္။ ထိုအခါမ်ိဳးမ်ားတြင္ သူ႕ထံမွ ကၽြန္မအတြက္ အမွတ္တရ ပစၥည္းတစ္ခုခုလည္း လက္ေဆာင္အျဖစ္ ပါလာတတ္ေသးသည္။

တစ္ခါက ကၽြန္မထံသို႕ သူ႕ဆီမွ ရရွိခဲ႕ဘူးေသာ ဝတ္ဝံရုတ္ေလးတစ္ခု  ကၽြန္မနွင့္အတူ အခ်ိန္ေပါင္းမ်ားစြာ ရွိေနခဲ႕ဘူးသည္ပင္။ ထိုဝက္ဝံရုပ္ေလးသည္ ထူးျခား၏။ တျခားအရုပ္မ်ားကဲ႕သို႕ အဝတ္မ်ား၊ ဂြမ္းသား ကဲ႕သို႕ေသာ အသားစ အိအိေလးမ်ားျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားေသာ ဝက္ဝံရုပ္ေလး မဟုတ္ခဲ႕ပါ။ သူလက္ျဖင့္ သူကိုယ္တိုင္ ဂ်ံဳမ်ားကို ေရာစပ္သမျပီး္ ဖုတ္ထားေသာ စားစရာ ဂ်ံဳမုန္႕ ဝက္ဝံရုပ္ကေလး တစ္ခုပင္ ျဖစ္သည္။ သူ႕ထံမွ ရရွိဘူးေသာ တျခားေသာ အမွတ္တရမ်ားထက္ ကၽြန္မ ထိုအရုပ္ကေလးကို ပိုခ်စ္ပါသည္။ ပို၍လည္း ျမတ္နိုးမိပါသည္။ ထိုေၾကာင့္လည္း ဒိတ္လြန္ျဖစ္သြားသည့္ တုိင္ေအာင္ ေျခာက္ကပ္ေနေသာ ထိုဝက္ဝံရုပ္ကေလးသည္ ကၽြန္မနွင့္ နွစ္အေတာ္ၾကာသည့္အတိုင္ အတူရွိခဲ႕ဘူးေသာ တစ္ခုတည္းေသာ ဝက္ဝံရုပ္ကေလး ျဖစ္သည္။ ယခုထိတိုင္ပင္ ဂ်ံဳျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားေသာ တိရစာၦန္ပံု မုန္႕အရုပ္ကေလးမ်ားကို ေတြ႕တိုင္း ဝက္ဝံရုပ္ကေလးမ်ားကို ကၽြန္မ ေငးၾကည့္ေနတတ္ခဲ႕သည္။ သ႑န္တူေသာ္လည္း သူေပးခဲ႕ေသာ အရုပ္ကေလးေလာက္ ခ်စ္စရာ မေကာင္းဘူးဟု တစ္ေယာက္တည္း ေတြးေနမိတတ္ေသးသည္။

ခြဲခြာဖို႕ အေၾကာင္းဖန္လာသည္ဟု ဆိုရေလမည္လားမသိ။ ကၽြန္မသည္လည္း လုပ္ေနၾကအလုပ္က ထြက္ကာ သင္တန္းေပါင္းစံု ေျပာင္းတတ္ခဲ႕ရသလို သူသည္လည္း အလုပ္ျဖင့္ အိမ္နီးျခင္း နိုင္ငံတစ္ခုကို ထြက္ခြာဖို႕ အခြင့္ၾကံဳလာခဲ႕ေတာ့သည္။ နွစ္ဦးၾကားက မေျပလည္မႈေတြကို ကိုယ္စီေမ႕က လက္ရွိဘဝကို အေကာင္းဆံုး ၾကိဳးစားဖို႕ နွစ္ဦးသေဘာတူ သေဘာထား ခံယူခဲ႕ၾကသည္။ သည္လိုနွင့္ စတင္ထြက္သြားသူက သူျဖစ္ခဲ႕ၿပီး က်န္ရစ္ခဲ႕သူက ကၽြန္မျဖစ္သည္။ အမွန္ဆို ထိုအခ်ိန္က ကၽြန္မသည္လည္း က်န္ရစ္သူ အစစ္ေတာ့ျဖင့္ မဟုတ္ခဲ႕ပါ။ အခ်ိန္မတန္ေသး၍ မထြက္ခြာျဖစ္ေသးေသာ ရထားတစ္စင္းကဲ႕သို႕ပင္ ျဖစ္ေနေပလိမ္႕မည္။ ကၽြန္မနွင့္ ပါတ္သက္ၿပီး အစမွ အစဆံုးထိ သူဘက္မွ အဆက္သြယ္ မျပတ္ေတာက္ခဲ႕ပါ။ ေနာက္ဆံုးအၾကိမ္ထိပင္ သူဘက္မွ ၾကိဳးစားခဲ႕သည္ကို ကၽြန္မအသိဆံုးျဖစ္သည္။ သူ အိမ္နိးျခင္း နိုင္ငံတစ္ခုသို႕ ေရာက္ရွိၿပီး သိပ္မၾကာခင္မွာ ကၽြန္မထံသို႕ လိပ္စာတစ္ခုပါေသာ ဖုန္းနံပါတ္တစ္ခုနွင့္အတူ သူ႕နွင္္ အ့ဆက္သြယ္ ရရွိနိုင္ရန္အတြက္ သူထံမွ ေပးပို႕လာခဲ႕သည္။

တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ အေျခက်တဲ႕အခါ ဆက္သြယ္ဖို႕အတြက္ ကၽြန္မ အေသခ်ာသိမ္းဆည္း ထားခဲ႕ေသာ္လည္း ထိုလိပ္စာကတ္ ေပ်ာက္ရွသြားခဲ႕သလို သူနွင့္လည္း ယေန႕ထိတိုင္ အဆက္သြယ္ ျပတ္ေတာက္သြားခဲ႕ရသည္။ ကၽြန္မတို႕နွစ္ေယာက္ ေဝးကြာေစဖို႕အတြက္ ကၽြန္မ၏ ေပါ့ေလ်ာ့မႈမွ စတင္ခဲ႕သည္ဟု ဆိုရမည္ပင္ ျဖစ္သည္။ ထိုအခ်ိန္က ယခုကဲ႕သို႕ အင္တာနက္ အီးေမးလ္ တြင္က်ယ္ခဲ႕မည္ဆိုလွ်င္ ကၽြန္မနွစ္ေယာက္သည္ တစ္မ်ိဳးတစ္မည္ပင္ ျဖစ္သြားမည္လားပင္ မဆိုတတ္ေခ်။ သို႕ေသာ္လည္း ဒါကလည္း ေသခ်ာမႈ တစ္ခုေတာ့လည္း မဟုတ္ေပ။ ဤသို႕ျဖင့္ နွစ္တို႕သည္ပင္ အေတာ္ခ်ိဳ႕လာခဲ႕ၿပီမို႕ သူသည္လည္း ကၽြန္မကို ေမ႕ေလာက္ေနျပီထင္သည္။ ကၽြန္မသည္ပင္ တစ္ခါတရံမွ လြဲၿပီး သူ႕အေပၚ ေမ႕ေမ႕ေပ်ာက္ေပ်ာက္ ျဖစ္လာခဲ႕သည္ပင္ မဟုတ္ပါလား။ အခ်စ္ဆိုေသာ အရာသည္ ထိုကဲ႕သို႕ အခ်ိန္နွင့္အလိုက္ ေမွးမွိန္ေလ်ာ့ပါး သြားတတ္ပါသလား။ ကၽြန္မအဖို႕ေတာ့ မေရရာေသာ အေတြးလွလွ တစ္ခုမွ်သာ ျဖစ္သည္။

လူနွင့္အတူ အရာအားလံုးသည္ အခ်ိန္နွင့္ အမွ် ေျပာင္းလဲေနတတ္သည္ မဟုတ္ပါလား။ သူသည္လည္း လူသားတစ္ဦးမို႕ ေျပာင္းလဲခြင့္ အျပည့္ရွိပါသည္။ ေျပာင္းလဲမႈတိုင္းသည္ သူ႕အတြက္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ဖို႕ ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္မိပါသည္။ ကံဆံုလို႕ တစ္ခ်ိန္တခါ ျပန္ဆံုၾကမည္ ဆိုပါလွ်င္ သူနွင့္ပါတ္သက္ၿပီး လွပေသာ အနာဂတ္တစ္ခုကိုသာ ကၽြန္မ ျမင္ေတြ႕လိုပါသည္။ ကၽြန္မသည္လည္း အျဖဴစင္ဆံုး အျပံဳးတစ္ခုျဖင့္ သူ႕ထံသို႕ လက္ကမ္းနုတ္ဆက္နိုင္ဖို႕ အသင့္အေနအထားျဖင့္ ေစာင့္ၾကိဳခ်င္မိသည္။ ဟိုတစ္ခ်ိန္ကလို ရန္လိုမႈေတြ မပါပဲ အေတြးခ်င္း ဖလွယ္ေသာအေနျဖင့္ စကားလက္စံု ေျပာခ်င္ပါေသးသည္။ ကၽြန္မတို႕ နွစ္ဦးတြင္ ျပန္လည္ ဆံုေတြ႕စရာ တစ္စံုတရာ ေရစက္က်န္ပါေသးသည္ ဆိုလွ်င္ က်န္းမာရြင္လန္း၍ ေအာင္ျမင္ေသာ ဘဝတစ္ခုတြင္ အသားက်ေနေသာ ဘဝမ်ိဳးျဖင့္ ဆံုေတြ႕နိုင္ပါေစလို႕ အရိုးသားဆံုး ကၽြန္မ ဆႏၵျပဳမိပါသည္။



ေလးစားစြာျဖင့္…,

အိန္ဂ်ယ္လိွဳင္

9:10 PM (Aus;)

Monday, November 10, 2014


5 comments:

ငယ္ဘ၀ရင္ခုန္သံေလး ဖတ္သြားၿပီ

ဆႏၵ​ေလးျပည္​့ပါ​ေစလို႔ဆု​ေတာင္​း​ေပးပါတယ္​ညီမ​ေလး​ေရ

ေသြးေအးေအးေလးနဲ႔ခ်စ္တတ္ခဲ့သူလို႔ ထင္ရေပမယ့္ သံေယာဇဥ္က ေတာ္ရံုမဟုတ္ဘူးဆိုတာ ေရးထားတဲ့ စာသားေလးေတြကသက္ေသခံေနတယ္ အိန္ဂ်ယ္ေရ...
စာအေရးအသားေလးေတြသေဘာက်တယ္။

အခြင့္ၾကံဳလို႕မ်ား တစ္ေနရာရာမွာ ဆံုခြင့္ရခဲ႕လွ်င္ အရင္လို ရွက္ျပံဳးတို႕ျဖင့္ ကၽြန္မကို သူေငးၾကည့္ေနဦးမလားလို႕

တခ်ိန္မွာ ျပန္ဆံုျဖစ္ခဲ့ရင္ ေႏြးေထြးရင္းနွီးတဲ့
အျပံဳးစစ္စစ္ နဲ႕ နႈတ္ဆက္လိုက္ပါညီမေလးရယ္...
ဆံုေတြ႕စကားေျပာခြင့္ေလးလည္း ၇ပါေစလို႕ အမဆုေတာင္း
ေပးတယ္ေနာ္..
အိန္ဂ်ယ္ရဲ႕ ရင္ခုန္သံက ေအးစက္တယ္လို႕ ထင္ရေပမဲ့
နက္ရိႈင္းလွပါတယ္ကြယ္..

ခ်စ္တဲ့အမ..ပစ္ပစ္

အင္းးးးး ဒဏ္ရာ ဆိုတာကေတာ့ ဒီလိုပဲ ကိုယ္ဆီ ရွိတတ္ၾကတာပါပဲေလ။ ဝက္ဝံရုပ္ေလးေရာ ခု ရွိေသးလား။

အလည္ လာေရာက္ၾကေသာ စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြမ်ား ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေၿမ႔ပါေစ .... ေနာက္လည္း အိန္ဂ်ယ္ဆီကို အလည္လာပါဦးေနာ္ ... ၾကိဳဆိုပါတယ္ .... ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ရွင္ ...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More